::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

.:: پـــــــــــویـــــــــــــــا نـــمــــــــــــــایـــــــی ::.

تعداد بازدید : 228
نویسنده پیام
rezadehghan
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 17 /11 /1396
آموزش سئو
در این مطلب سعی شده تا آموزش سئو به طور مختصر و با زبانی ساده ارایه شود. شما باید بدانید که سئو مناسب، مشتریان را به وب سایت شما جذب می کند و در نتیجه سبب بهبود رتبه شما در رنکینگ گوگل می شود. از سوی دیگر، باید در ترافیک های ورودی از سمت گوگل دقت کافی را داشت زیرا این کاربران مشکلات خاص خود را به همراه خواهند داشت؛ به طور مثال بازدیدکنندگان برای پاسخ سوال و یا سرویس هایی که به آنها داده خواهد شد به سراغ وب سایت شما می آیند.
به عبارت دیگر کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند، قطعا قصد و نیتی دارند، لذا آنها از شما انتظار دارند تا هرچه زودتر پاسخ سوال آنها را بدهید و در جهت رسیدن به اهدافشان یاریشان کنید. کاربران فقط در این صورت به شما اعتماد می کنند.
پس خدماتی منحصر به فرد ارائه دهید، به سایت خود اعتماد نمایید، در صدد ایجاد روابط باشید و در آخر به فروش محصولات خود فکر کنید.
در ادامه همین مقاله به نقش مهم UX در سئو می پردازم تا به سادگی به فرمول زیر دست پیدا کنید:
SEO + UX = $
قبل از اینکه ترافیک زیادی به سایت خود روانه کنید آمادگی لازم برای این کار داشته باشید. به عبارت دیگر می بایست زیرساخت لازم جهت ورود افراد به سایتتان را فراهم آورید.
ترکیب دو الگوی مهم SEO و UX می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. با رعایت و ترکیب این دو، مشتریان بیشتری به وب سایت خود جذب می کنید و بازدیدکنندگان خود را که جزو مشتریان بالقوه هستند به مشتریان بالفعل تبدیل نمایید.
در ادامه در مورد پنج شیوه موثر در مورد سئو و موتورهای جستجو که از تکنیک های بهینه سازی سایت به حساب می آیند صحبت می کنم:
1. ریسپانسیو و بهینه بودن سایت
2. بهینه سازی سرعت سایت
3. استفاده از اسنیپت های گوگل
4. استفاده از Navigation پرکاربرد
5. پشتیبانی محتوای سایت با گرافیک مناسب

خب، برخی از عوامل موثر بر سئو سایت را با هم خواندیم و به این نتیجه رسیدیم که ترکیب سئو و تجربه کاربری (UX) تا چه اندازه می تواند باعث افزایش کارایی سایت شما شود. باید این مسئله را درک نمایید که هر کدام به تنهایی نمی تواند تضمین کننده فروش و جذب مشتری برای سایت شما باشد لذا توجه به هر دو مقوله مهم و حیاتی است.
سئو کمک به افزایش ترافیک در ورودی های گوگل می کند و باعث می شود در رنکینگ گوگل SERP در رتبه های بالا قرار بگیرید. از طرف دیگر UX کمک می کند تا ترافیک های پایدار تبدیل به مشتری شوند. لذا فردی که تجربه کاربری و سئو را بصورت ترکیبی با هم استفاده نماید شاهد افزایش کارایی وب سایتش خواهد بود.
ترکیب تجربه کاربری و سئو که از روش های موثر سئو و بهینه سازی سایت هستند، باعث موارد ذیل می شود:
• طراحی جذاب که بر مبنای دسترس پذیری آسان کاربران است.
• حاوی محتوای مناسب، باکیفیت و سازنده است.
• حاوی تصاویر و متن هایی با کیفیت و بهینه شده که هم کاربران را راضی نگه می دارد و هم موتورهای جستجو.
• Navigation سهل و موثر در سایت و استفاده ساده از ساختارها در سایت.

چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:45
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
-------------------:: انیمیشن اولین جادوی بشر در متحرک سازی و نمایش حرکت --//-- انجمن تخصصی انیمیشن فارسی دی ال ::--------------------

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !